Pořádající klub z Uherského Hradiště již v pondělí vydal zprávu, že po odstartování volného prodeje přes internet došlo k vykoupení všech míst, které měl klub k dispozici.

Problém je, že téměř šest stovek balíčků získali příznivci Kolína nad Rýnem.

Fandové bundesligového celku ovšem na Moravu dorazí až na konci října, kdy se jejich tým představí v Uherském Hradišti, na ostatní zápasy s Partizanem Bělehrad ani s Nice se samozřejmě nechystají.

Vstupenky na tyto duely se ale podle informací Deníku nevyhodí. Naopak se je snaží i prostřednictvím slováckého klubu udat do dětských domovů či jiných institucí.

Záměr hezký, ale zda to klapne, není vůbec jisté.

Kapitán Slovácka Michal Kadlec o Partizanu

Zdroj: Libor Kopl

Jasné naopak je, že zaplněný nebude sektor pro hostující příznivce.

Vedení bělehradského klubu je odmítlo svým příznivcům bez udání důvodu prodat.

„Asi mají se svými fanoušky nějaký problém,“ míní mluvčí Slovácka Marek Jurák. „Momentálně to vypadá tak, že sektor pro hostující fanoušky bude prázdný,“ tuší.

Další vstupenky mají ve své moci sponzoři a partneři evropské soutěže, takže Slovácko mělo k dispozici „jen“ 6 500 lístků, které již prodalo či jinak udalo.

„Samozřejmě to kvituji, ale doufám, že němečtí fanoušci, kteří skoupili hodně lístků, si je nenechají, aby pak při zápase nebylo hodně volných míst,“ míní trenér Slovácka Martin Svědík.

Kouč věří, že ve čtvrtek večer bude stejně báječná atmosféra jako při ligové třaskavé bitvě se Slavií.

„Bylo to úžasné po fotbalové i divácké kulise. Snad jsme se dobře naladili už v neděli,“ doufá Svědík.

Městský stadion Miroslava Valenty prošel v posledních dnech proměnou.

Před hlavním vchodem je postavený párty stan, prostory kolem hrací plochy zdobí jiné reklamy, na každém kroku zahlédnete logo prestižní soutěže.

„Atmosféra na vás dýchne,“ říká i kapitán Slovácka Michal Kadlec.

Bývalý reprezentant už to zažil při předcházejících štacích ve Spartě, Leverkusenu či tureckém Fenerbahce. „

Už to nejsou žádné předkola. Každý to vnímá a všichni se těšíme,“ říká sedmatřicetiletý zadák.

Společně s parťáky změnu poznal již při květnovém finále MOL Copu.

Už tehdy to v útrobách stadionu vypadalo jinak. I teď jsou jiné reklamy, míče. „Hlavně lepidlo, kterým se připevňují reklamy a různé bannery, mi připomíná Ligu mistrů. Ve vzduchu je to cítit. Tu vůni si dobře pamatuji,“ vnímá Kadlec.

Snad atmosféru prestižní soutěže rychle nasají i fanoušci.