„Bylo vidět, jak nám všem záleželo na tom, aby se Slovácké divadlo prezentovalo co nejlépe a byli jsme se kvůli tomu ochotni přít dlouhé hodiny a hodiny," dodává.

Divadelníci s konzultací oslovili i prestižní studio Aleše Najbrta, jež stojí například za vizuálem karlovarského filmového festivalu, Národního divadla či České televize. Po dlouhých týdnech bylo rozhodnuto, že v dalších letech bude Slovácké divadlo reprezentovat logo absolventa uherskohradišťské UMPRUM Davida Zezuly. „Motiv obráceného nebo „eskového" otazníku byl zvolen jako připomínka základní funkce umění a tedy i našeho divadla, a to pokládat zásadní otázky lidské společnosti a existence. Zároveň je pochopitelně iniciálou „S", jako Slovácké divadlo. Jako něco, co je důvěrně známé, ale co se představí i poněkud v jiném kontextu," říká ředitel uherskohradišťské scény Michal Zetel.

„Na našem novém webu a na sociálních sítích prezentujeme video, které divákům ukazuje, jak logo funguje, ale hlavně jsme s novým vizuálem odstartovali i kampaň k předplatnému na další rok. Když se podívám na materiály, až se dmu pýchou. Mohu všechny ujistit, že takové žádné jiné divadlo u nás nemá," uzavírá divadelní ředitel a slibuje, že Slovácké divadlo bude i nadále přicházet se zajímavými a neotřelými novinkami. (kaj)