Kromě hledání letadel rovněž aktivně sportovně létá, je spolumajitelem akrobatického aeroplánu Zlin Z-526.

„Soustřeďuji se na hledání vojenských letadel v České republice, ale občas vyrazím i do zahraničí, zejména mě baví pátrání na západě USA, kde je velké množství pro nás Evropany exotických letadel,“ tvrdí Pavel Krejčí.

Na Slovácku má v hledáčku pátrání po několika dalších havarovaných letadlech.

„Shodou okolností nedaleko místa spadlého MiGu-21 v roce 1979 došlo k havárii letadla, která se stala 21. dubna 1945. Několik desítek metrů od silnice spojující Dolní Němčí s Vlčnovem došlo toho dne na sklonku války k dopadu sestřeleného rumunského stíhacího letadla IAR-81. Jeho pilot Gheorghe Mociornita v jeho troskách zahynul.

Představitelé Uherského Hradiště uctili také památku obětí komunistického režimu u pomníku poblíž bývalé uherskohradišťské věznice.
Uherskohradišťská připomínka 17. listopadu v době koronavirové

Místo dopadu mám již lokalizované, dodnes se na poli nacházejí drobné úlomky,“ líčí Pavel Krejčí svoji další pátrací anabázi. Vzhledem k tomu, že se událost stala na konci války, vrak letounu nebyl Němci odklizen a na místě ležel ještě delší dobu po skončení bojů.

„Lidé si tehdy z vraku odnášeli množství zajímavých součástí. Vím třeba o panu Pavelčíkovi z Vlčnova, který celá desetiletí z letounu uchovával části trupu a křídla, mezi jinými celé výškové kormidlo. V roce 1988 Vlčnov navštívili představitelé rumunské armády a díly odvezli. Dnes se nacházejí ve sbírce Národního vojenského muzea v Bukurešti. Pokud někdo z letounu vlastní nějaké další artefakty, prosím aby se mi ozval,“ vzkazuje Pavel Krejčí veřejnosti.

Ten webové stránky www.leteckabadatelna.cz spustil v roce 2013. Do současnosti je na nich zpracováno více než 700 leteckých neštěstí. Pavel Krejčí se na nich snaží zmapovat některé aspekty letecké historie, které zatím jinde nebyly popsány, nebo jen částečně. Jde především o zdokumentování míst havárií a sestřelů letadel.

„Uvítám jakékoliv informace k uvedeným tématům, především ty, které pomohou dále zdokumentovat letecké havárie na území Čech a Moravy. Budu vděčný za vzpomínky pamětníků nebo zapůjčení fotografického či písemného materiálu na toto téma. Vlastníkům artefaktů z letadel havarovaných na našem území rád jejich fotografie zveřejním, případně nabízím jejich odkoupení,“ vyzývá Pavel Krejčí.

Trosky bojového MiGu 21 u Dolního Němčí po jeho pádu 17. ledna 1979.
Trosky stíhačky u Dolního Němčí objevil 41 let po jejím pádu