Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) tam na zhruba půl druhého kilometru dlouhém úseku opravovalo poškozený povrch vozovky a z toho důvodu muselo na této frekventované spojnici regulovat dopravu.
„Když jsem se vracel večer z práce domů, i půl hodiny jsem kvůli semaforu stál v koloně před odbočkou na Staré Hutě, kde bydlím,“ uvedl Michael Lapčík.
V kilometry dlouhé, pomalu se sunoucí řadě aut několikrát uvízl také František Konvalinka z Uherského Hradiště.
„Bylo to opravdu o nervy. Jednou jsme čekali dokonce neuvěřitelných čtyřicet minut. Nechápu, proč tu silnici frézovali, vždyť průjezd Chřiby kompletně opravovali před několika lety,“ kroutí hlavou Hradišťan.
Oprava silnice I/50 se podle mluvčí ŘSD Niny Ledvinové týkala úseku mezi 43. a 45. kilometrem.
„Pokládka asfaltových vrstev byla ukončena v pátek 21. září. Po té budou následovat dokončovací práce – úprava krajnic a dopravní značení. Důvodem oprav byly zaznamenané poruchy, jako ztráta makrotextury, hloubková koroze, mozaikové či podélné trhliny,“ informovala Nina Ledvinová.
Důvody oprav nezpochybňuje ani Starohuťan Michael Lapčík.
„Hrby a praskliny se tam tvoří pořád, to je pravda, opravit to chtělo. Otázkou ale zůstává, proč k závadám dochází,“ položil Michael Lapčík hypotetickou otázku.
K tomu ŘSD uvedlo jen tolik, že na silnici I/50 už do konce roku 2018 další opravy neplánuje. Ty současné by měly podle Niny Ledvinové přijít na více než 17 a půl milionu korun.