Opraváři v Uherském Hradišti před šesti měsíci přinesla vadnou indukční plotýnku a odnesla si ji domů teprve před několika dny. Opět ale neopravenou.

„Zřejmě jsem udělala chybu hned při mé druhé návštěvě tohoto podniku. Měla jsem totiž už tehdy přístroj odnést. V té době jsem si ale říkala, že mohlo dojít ke komplikacím, které nikdo nemohl předvídat. Nyní jsem však jiného názoru,“ poznamenala nespokojená zákaznice. Servis, kde ji měli přístroj opravit, totiž navštívila nedávno opakovaně. Vždy se dočkala stejné odpovědi. „Pracovník firmy mi tvrdil, že stále nedostal objednané součástky. Při mé poslední návštěvě jsem se ale dopálila, a vzala neopravený přístroj zpět,“ dodala Jaroslava Bartošíková.

Výpověď smlouvy

Majitel provozovny, která funguje v centru Uherského Hradiště, Petr Zálešák, události lituje. „Je mi líto, že jsme nemohli paní Bartošíkové vyhovět. Chyba je na straně mého kolegy, který opravu neprovedl. Stížnosti na jeho práci se objevovaly stále častěji, a proto jsem ho propustil. Věřím, že nyní už se naši zákazníci podobných prodlev nedočkají,“ dušoval se Zálešák.

Specialista ze Sdružení na obranu spotřebitelů Ondřej Hořín tvrdí, že majitelka plotýnky čekala zbytečně dlouho. „V podobných případech je součástí smlouvy i datum, dokdy má být oprava provedena. Podle občanského zákoníku mohla dát majitelka přístroje technikovi lhůtu pro provedení práce, a pokud by i tento termín opravna nesplnila, mohla zákaznice od smlouvy odstoupit,“ vysvětlil Hořín.

Přečtěte si také:

Oprava přístroje: rok a půl