Informovalo o tom Ředitelství silnic Zlínského kraje (ŘSZK).

Silniční provoz bude v uvedeném úseku usměrněn přechodným dopravním značením s různým stupněm omezení. V době od 15. do 31. března mají být vyznačena pouze lokální pracovní místa o délce zhruba 50 metrů. Od 1. dubna pak dojde k převedení provozu do jednoho jízdního pruhu a doprava bude řízena světelnou signalizací. Stavba bude členěna do dvou pracovních míst v délce do 250 metrů. Jedno z nich se má nacházet u dvora Lapač a druhé před Březolupy. Tento režim bude platit do 30. června.

Úplná týdenní uzavírka silnice je plánována na období od 1. do 7. července. Náhradním termínem, který bude využit pouze v případě nepříznivého počasí, je období 8. do 14. července. V té době tam bude silniční provoz vyloučen úplně a objízdná trasa má být vedena po silnicích III. třídy. „Vozidla budou směřována z Bohuslavic u Zlína do Doubrav, poté do Velkého Ořechova, směrem na Pašovice a přes Částkov a Nedachlebice do Bílovic, případně do Březolup. Úplná uzavírka je plánována na první týden letních prázdnin,“ sdělil ředitel ŘSZK Bronislav Malý. Úplné vyloučení silničního provozu je podle něj nutné pro realizaci napojení stávající a nové trasy komunikace a pokládku konečné živičné vrstvy vozovky. O termínu uzavírky budou před jejím vyznačením motoristé i cestující informováni.

Pro nákladní automobily nad 6 tun, bude po dobu stavebních prací platit objízdná trasa, směřovaná obousměrně po silnicích první třídy ze Zlína do Otrokovic-Kvítkovic a dále pak do Starého Města a Uherského Hradiště.Celková délka stavby je 1 790 metrů, náklady dosahují 120 milionů korun. Stavba je spolufinancována z evropských fondů v rámci Regionálního operačního programu. Konečný termín úplného dokončení stavby je naplánován v období do 14. srpna tohoto roku.