Poblíž železniční stanice panuje od začátku března činorodá aktivita. Doposud vzal za své stánek a také část zastřešení nástupiště, aby zde mohla začít realizace přeložek inženýrských sítí. Na druhé straně dosluhující lávky je těsně před dokončením provizorní dřevěné schodiště, které bude mít za úkol na co nejdelší dobu zachovat pro chodce dosavadní spojení nad tratí.

Kdy dojde k demontáži starého schodiště, není doposud jasné. „Termín je závislý na charakteru stavebních prací. V současnosti předpokládáme, že by se tak mělo stát v dubnu,“ nastínil vedoucí odboru dopravy uherskobrodské radnice Jaroslav Prchlík. Dodal, že i přes snahu města udržet provoz na staré lávce co nejdéle, je nutné připravit se na krátkodobá omezení s ohledem na některé stavební práce.

Po svém otevření nabídne nová brodská dominanta bezbariérové spojení mezi obchodní zónou na Vlčnovské ulici a centrem města v celkové délce tři sta padesát metrů. Úsek zavěšený na lanech bude mít sto patnáct metrů. Šířka v celé délce bude rovné tři metry.

Čtěte také:

FOTOGALERIE: Brod bude mít novou dominantu