„Výstavbu 160 metrů dlouhého nástupiště jsme zahájili letos v červenci, do zkušebního provozu jsme jej uvedli v říjnu," upřesnil mluvčí SŽDC Pavel Tesař. Hrana prvního nástupiště se nachází ve výšce 55 centimetrů nad kolejnicí, což podle něj umožňuje snadný nástup i výstup do vlaku.

Mezi další změny patří vybudování osvětlení a rozhlasu na uherskobrodském nádraží, úprava železničního spodku i vršku v délce 519 metrů a instalace techniky, která je důležitá pro bezpečnost a plynulost železniční dopravy. „Jedná se především o zabezpečovací a sdělovací zařízení," doplnil Pavel Tesař.

V následujících měsících vznikne přímý přestup z prvního nástupiště k dvanácti krytým autobusovým stáním, která jsou v současné době ve výstavbě. Dopravní terminál má být kompletně dokončen v říjnu 2015. Náklady na opravu části kolejiště, včetně úprav technologických zařízení, činily 23,5 milionu korun. Celkové náklady na terminál dosahují více než 100 milionů korun.