Přiznává, že nedávno opravená křižovatka přinesla jemu i dalším řidičům nepochybné výhody. Nicméně poškozený pás považuje za vážnou vadu na podobě opravené cesty. „Je divné, že se červený pás poškodil tak brzy. Možná tam zabrzdil nějaký těžký kamion, nebo ho poškodila voda a následný silný provoz, nevím. Myslím si ale, že když už se ty trhliny v brzdícím koberci objevily, měl by je někdo v krátké době opravit," podotkl Pavel Horvát.

Opravená centrální křižovatka v Uherském Hradišti není v provozu ani jeden rok. První závady sice nejsou nijak závažné, je jich ovšem hned několik. První „vadou na kráse" opravené a rozšířené křižovatky je „děravý" brzdící pruh ve směru od Starého Města, který od běžného povrchu odlišuje červená barva. Vrstva podobná smirkovému papíru, která má usnadnit lepší brzdění vozidel a včas varovat řidiče před nájezdem na přechod pro chodce, je plná nevzhledných mezer.

Odstranění závady ale neleží na bedrech hradišťské radnice. Ta sice část prací financovala, vytvoření brzdicího koberce však v její režii nebylo. „Tato vada je věcí investora, tedy Ředitelství silnic a dálnic ČR, případně Ředitelství silnic Zlínského kraje a zhotovitele Skanska Brno. Město stojí za úpravami v ulici Všehrdova, přeložkami inženýrských sítí, chodníků a veřejného osvětlení. U těchto prací žádné reklamace neevidujeme," vysvětlil mluvčí hradišťské radnice Jan Pášma.

Položení brzdicích „koberců" ve dvou směrech křižovatky stálo investora 300 tisíc korun. Co protržení pásu způsobilo, neví ani vedení Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které pruh nechalo instalovat. „V současné době tento problém řešíme. Nejedná se v žádném případě o běžné opotřebení, ze strany ŘSD ČR je toto věcí reklamačního řízení. Jakmile dodavatel zjistí důvod poruchy, předloží ŘSD ke schválení technologický postup opravy a následně provede opravu na své náklady," sdělila mluvčí ŘSD Nina Ledvinová.

Poškozený brzdicí pruh ale není jedinou závadou nové křižovatky. Nedobrovolnou koupel aut způsobuje i voda, která po dešti pravidelně stojí v jedné z prohlubní v opravené ploše. Zhotovitel plánuje opravu na červen. „Musí dojít k odvodnění prostoru před přechodem pro chodce, kde po dešti stojí voda. Taktéž v tomto případě předloží dodavatel ke schválení technologický postup opravy a následně provede opravu na své náklady," informovala Ledvinová.

Rozšíření cesty a vytvoření nových odbočovacích pruhů vzniklo především kvůli zklidnění dopravy v důležitém a frekventovaném silničním uzlu. Silnice byla rozšířena ve směru od Kunovic do Starého Města o jeden samostatný jízdní pruh a ostrůvek. Ve směru od Kunovic vznikl pruh pro odbočení doleva do centra města, jeden pruh přímý a další přímý s odbočením vpravo do Jarošova. Ve směru od Starého Města vznikl nový přímý jízdní pruh s odbočením doprava do centra města, další pruh přímý a třetí s odbočením doleva na Jarošov.

Změny se dotkly i ulice Sokolovská. Ta se ve směru od Jarošova rozšířila na dvojproudovou. Opravy si vyžádaly celkovou investici ve výši dvaašedesát milionů korun.s