Na nedostatečné podmínky na svahu Myšáčka na Mikulčině Vrchu poukázal lyžař z Uherského Brodu. „Na tamní sjezdovce jsem byl začátkem sezóny a tuto neděli. V obou případech ze zasněženého svahu vyčnívaly kameny, stejně jako se několikrát zastavil vlek. Byl jsem opakovaně nucen čekat pod sjezdovkou do té doby, než jej zase zprovoznili. Někdy šlo i o čtyřiceti minutovou prodlevu,“ vyjmenoval nedostatky, které jej odradili od příštího lyžování v Bílých Karpatech, pětatřicetiletý Vladimír Janča.
Provozovatel zimního areálu Myšáčka, kterým je uherskobrodský lyžařský klub, si žádných nedostatků není vědom. „Na vleku jsme měli poruchu, to ano, je to ale asi čtrnáct dnů nazpět. Bylo poškozené trafo, ale závada už je odstraněna. Jinak byla situace bezproblémová,“ vyjádřil se předseda lyžařského klubu Jaroslav Pančocha. Právě neděle byla podle něj dosud posledním dnem, kdy se na zmiňované sjezdovce lyžovalo. „Leží na ní pouze dvacet centimetrů sněhové pokrývky, což sice není mnoho, ale možná ji tento týden ještě zprovozníme,“ naznačil Pančocha.
Dlouhá časová prodleva, kterou by v případě poruchy museli lyžaři vyčkat, by mohla mít za následek, že nestihnou vyčerpat počet jízd na jejich permanentce. „Lidé by měli mít zjištěno, jaké smluvní podmínky má společnost, která permanentku nabízí. Pokud mají například zakoupen lístek na tři dny a projezdí pouze den jeden, společnost mu peníze patrně nevrátí. V případě, že by šlo o větší skupinu lidí, je to na domluvě, při které by lyžařům mohli vyjít vstříc. Produkt je však přenosný, tudíž je možné jej předat nebo nabídnout jiné osobě za úplatu,“ informoval Jan Mišurec z tiskového oddělení společnosti TUD SUD, která je obdobou Sdružení obrany spotřebitelů.