„Úřad tak vychází vstříc především občanům, kteří pracují mimo Uherský Brod, aby měli možnost vyřídit si úřední záležitosti osobně,“ uvedl tajemník uherskobrodského městského úřadu Kamil Válek.

V prodloužené pracovní době bude podle něj v budově radnice otevřeno pracoviště podatelny, v objektu „kachlíkárny“ má být k dispozici pracoviště matriky, výdej občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence motorových vozidel, evidence řidičů a přepážka CzechPOINTu.

Čtěte také: Vrcholem večera plesu UNESCO byla polonéza dvaceti šesti párů

První prodloužený pátek bude již 7. dubna, následovat budou termíny 5. května, 2. června, 7. července, 4. srpna a 8. září.

„Po šesti zkušebních měsících se vyhodnotí, zda jsou tyto služby občany využívány a na základě výsledků se rozhodne, zda prodloužené pracovní pátky zůstanou součástí otevíracích hodin Městského úřadu Uherský Brod nebo se toto opatření zruší jako nepotřebné,“ uvedla mluvčí uherskobrodské radnice Elen Sladká.

Čtěte také: Divočáci rozryli svah u školy v Bojkovicích a "úřadovali" ve městě