„Chtěl jsem využít akce, která slibovala, že po nákupu nad pět set korun dostanu na benzince společnosti slevu dvě koruny na litr pohonné hmoty. Nakoupil jsem tedy v hlavní budově společnosti a pak ještě ve stanu stejné firmy před hlavním areálem. U pokladen jsem obdržel dva doklady v celkové hodnotě šest set korun. O tom, že by částka nad pět stovek musela být jen na jednom dokladu, ale leták neinformoval,“ popsal spor Karel Nováček.

Při odjezdu z nákupu chtěl zákazník využít slibovaného bonusu a zamířil na benzinovou stanici doplnit pohonné hmoty. „Prodavačka mi ale po načerpání benzinu řekla, že žádnou slevu nedostanu, protože mám dva doklady a ona by od nadřízeného dostala vynadáno. O bonusech prý rozhoduje celková částka na jednom dokladu. Přiznala však, že její tvrzení se neopírá o pravidla akce. Nechtěl jsem se dohadovat, a tak jsem další úsilí znechuceně vzdal,“ mávl rukou nespokojený zákazník.

Pracovník Hypernovy, kterého jeho kolegové označovali jako „vedoucího dne“, si ve svých odpovědích na otázky redaktora Slováckého deníku rozpačitě protiřečil.

„Většina lidí chápe, že musí mít jeden doklad, je to celkem logické. Jestli někdo argumentuje tím, že má dva nebo více dokladů z nákupu v Hypernově, byť z jednoho dne, pak to můžeme jen stěží akceptovat. Je ale pravdou, že bude lepší, když tuto podmínku na informační leták dopíšeme,“ sdělil muž, který se představil jako Němec. Když jej redaktor Slováckého deníku seznámil s úmyslem sepsat článek o zkušenostech stěžovatele, své křestní jméno „zapomněl“ a novináře odkázal na tiskového mluvčího společnosti. Ten se i přes opakované telefonní a e–mailové urgence k události nevyjádřil.

ZDE>SI TAKÉ PŘEČTETE DALŠÍ AKTUÁLNÍ ZPRÁVY ZLETNÍ FILMOVÉ ŠKOLY

 

Chcete reagovat na uvedený článek? Pište nám e-mailem na adresu: oleg.kapinus@denik.cz