Oceněn byl také zvláštní cenou za nejlepší marketing a obchod. „Ocenění nás ujišťuje v tom, že to co pro veřejnost děláme, děláme správně.

Na druhou stranu je pro nás impulsem i závazkem udržení si vysokého standardu našich služeb

a samozřejmě velká výzva k dalšímu rozvoji," nechal se udělení ceny slyšet ředitel hradišťského aquaparku Jiří Durďák.

Do klání se zapojilo 43 aquaparků a bazénů z celé republiky, pořadatelé je kvůli vysokému počtu rozdělily do několika kategorií. Komise složená z řad předních odborníků v oblasti provozu aquaparků a bazénů v průběhu roku hodnotila úroveň služeb jednotlivých zařízení. Zaměřila se především na profesionalitu a odbornost personálu, celkovou nabídku a zjištění služeb, hygienické podmínky

a čistotu ve všech prostorách areálu nebo obchodní a marketingové aktivity směrem k návštěvníkům. „Porovnávaly se také výpočty spotřeb energií, návštěvnost nebo počet provozních dnů," doplnila Ladislava Vidláková, marketingová pracovnice aquaparku v Uherském Hradišti.