„Kdo z nás někdy nelomil rukama nad nákupem, který se nám nepovedl, a nepřemýšlel, co dělat? Mávnout rukou a smířit se s tím, že zboží je zmetek a služba má daleko od toho, co bylo v reklamě slibováno? Nebo se sebevědomě domáhat svých práv, pokud tedy víme, jaká jsou?

Jsem pro druhou možnost, protože jsem si sama vyzkoušela, že pokud se nám něco nelíbí, je lepší se ozvat. A o tom, jak se ozvat, jsou naše besedy," vysvětlila zaměření akce europoslankyně Olga Sehnalová. Ta je v Evropském parlamentu členkou Výboru pro vnitřní trh a ochranu spotřebitele a přednášku v Hluku pořádá.

Návštěvníci se budou moci dozvědět, jak reklamovat zboží či službu, jak vracet zboží a nepřijít o peníze, či jak postupovat při změně obchodních podmínek. Besedu povede vrchní rada České obchodní inspekce Zdeněk Krul. Účast na akci je zdarma.