Ruzkom se podle marketingové ředitelky Hamé Marcely Mitáčkové snažil využít známosti paštik Hamé a jejich oblíbenosti ruskými spotřebiteli tím, že použil velmi podobné logo a design. Vzhledově velmi snadno zaměnitelné výrobky pak distribuoval na ruském trhu.

Zatímco z prvního kola soudního řízení vyšel vítězně Ruzkom, v následujícím řízení soud zrušil rozhodnutí nižší instance a vrátil případ k opětovnému projednání s poukázáním na subjektivní názor soudního experta, jehož rozbor soudce vzal v potaz v prvním řízení.

„Hamé se tak blýská na časy, že se konečně domůže svých práv a odškodnění za ušlý zisk a současně že půjde i o precedens, poněvadž stejně jako Ruzkom i některé další ruské firmy začaly design paštik Hamé kopírovat,“ uvedla v tiskové zprávě ředitelka marketingu Hamé s. r. o. Marcela Mitáčková.

Společnost na ruském trhu působí již od poloviny 90. let minulého století. V roce 2004 tam otevřela nový výrobní závod ve městě Vladimiru, zhruba 200 km od Moskvy. V tomto závodě vyrábí paštiky, kečupy a kojenecké masozeleninové výživy, které distribuuje nejen na ruském trhu, ale i do dalších rusky mluvících zemí bývalého SNS. V roce 2010 dosáhlo Hamé v Rusku tržeb v celkové hodnotě 815 milionu rublů.