Reportéři jej přistihli právě v moment, kdy ho najatý tým stylistů a vizážistů připravoval na fotografování pro předvolební billboardy. Ty mají zaplavit Slovácko a přilehlé regiony už v únoru. „Fámy o mých politických odchodech nebudu komentovat. Uvidíte na jaře. Teď vám k tomu nic neřeknu,“ mlží realitu exhejtman.
O Lukášových přestupových ambicích už se v politických kuloárech slováckých vinných búd dlouho mluvilo, teprve nyní však mají novináři v rukou hmatatelné důkazy. Utajeno nezůstalo ani kam Lukáš zamíří. Jeho cílem je odštěpená frakce KDU-ČSL. Ta má laborovat na pomezí současných křesťanských demokratů a již existující TOP 09.
„Libor Lukáš se rozhodl vsadit na tradice. Billboard, který jeho tým připravuje, osloví tradicionalisticky smýšlející populaci Slovácka. Má vše, čím slovácký člověk žije. Kroje, koláčky, slivovičku a úsměvy. Lukáš také mazaně podchytil velké procento věřících. Všimněte si, jak se nechal zvěčnit na pozadí svatých obrázků (viz fotografie – pozn. red.). To jasně vzkazuje dosavadním voličům KDU-ČSL: Volte mne. Já jsem ta správná cesta,“ rozebral exhejtmanovu předvolební strategii známý politolog a sympatizant ČSSD Jiří Kebourap s tím, že Lukášovi se jistě podaří urvat KDU-ČSL minimálně 9% hlasů.
Nejedná se však o jediné předvolební eso v rukávu někdejšího prvního muže Zlínského kraje. Lukáš jako vášnivý nimrod chystá zacílit také na vyznavače Hubertova cechu. Muži v zelených kamizolách se tak mají na co těšit.
Martin Kachnička Nevyjel