„Výherce se na jeden den se promění v celebritu. Absolvuje divadelní zkoušku, oblékne si kostým, paruku, naše maskérka jej nalíčí, ale především si zahraje v našem nejúspěšnějším muzikálu,“ vypočítává herec a mluvčí divadla Josef Kubáník a přidává ještě jednu nezanedbatelnou věc – patřičnou medializaci, tedy rozhovory v novinách a reportáž v televizi.
Možnost vystoupit vedle známých herců ale nebude zadarmo. Zájemce musí vyhrát velký závod.
„Tu unikátní možnost dostane ten, který přivede do divadla nejvíc nových předplatitelů na rok 2008, tedy takových, kteří letos předplatné neměli, ale chtějí naše divadlo navštěvovat v roce příštím,“ vysvětluje pravidla hry mluvčí s tím, že to nebude těžký úkol. Divadlo totiž připravuje šest atraktivních novinek v čele s muzikálem Adéla ještě nevečeřela.
Nápad se setkal s velkým ohlasem, přesný počet zájemců však není možné spolehlivě určit. „Ano, vím, o několika lidech, kteří taktizují, aby byli co nejméně nápadní a před koncem roku zaútočí na vítězství,“ prozrazuje mluvčí a dodává: „Jsme rádi, že našim divákům můžeme nabídnout něco víc, něco, co jinde nezažijí,“ říká. Jako výborný nápad akci hodnotí i marketingoví odborníci.
„Je zřejmé, že divadlo akcí sleduje hned několik cílů. Dělá to hravě, vkusně a atraktivně. Myslím, že do ní se zapojí hodně především mladých lidí,“ myslí si expert na marketingovou komunikaci Martin Gazda z Industrila studia.
Hra s názvem Zahrajte si v muzikálu Donaha! potrvá do konce roku, divadelníci totiž vědí, že mnozí si budou předplatné pořizovat jako vánoční dárek. V lednu bude vyhodnocena a vzápětí oznámeno představení, v němž nejpilnější divák vystoupí.
Přečtěte si také:
Bomba: Zahrajte si v muzikálu Donaha!, vybízí divadlo
Panika mezi diváky. Skončí Donaha!?
PŘEČTĚT SI VÍCE ZPRÁV ZE SLOVÁCKÉHO REGIONU