Čas od času se nám stane, že jsme oklamáni. Vy sami, naši diváci a momentálně čtenáři, nám totiž mnohdy dodáváte zajímavé tipy na to, co všechno, se právě děje. A to je skvělé, jsme moc rádi, protože člověk opravdu nemůže sledovat všechno a některé akce nemají prostě patřičnou propagaci, aby se informace o jejich dění dostala až k nám. Takže určitě nepolevujte, když nestiháme, prostě nepřijedeme, nic horšího se nestane.

Pro nás jsou ale dost nepříjemné situace, kdy nás někdo naláká na akci, kterou vydává například za „preventivní odpoledne na podporu ekologického povědomí“ a ve skutečnosti se jedná o prezentaci firmy na výrobu zcela „ekologických“ čistících prostředků. Ano, i takoví lišáci se mezi námi najdou.

No, ne že by nás reklama neživila, ale rozhodně ne ta, která by se objevovala v běžných reportážích. I když filmový trend poslední doby je takový - všimli jste si těch křečovitě naaranžovaných scén, kdy hlavní hrdina musí zcela nesmyslně několik vteřin zírat z okna jen proto, aby tam stihl projet kamion vezoucí jedno celosvětově známé a příšerně přeslazené pití?

Nebo třeba když hlavní hrdina odjíždí svým krásným vozem, a vy v detailu vidíte minimálně dvacet vteřin název prodejny, kde mu toto luxusní vozidlo zapůčili? Vzpomenu si vždy na scénu z „Básníků“, kde v divadelním představení lesní žínky otevírají šampaňské od výrobce sponzora.

My se podobným situacím opravdu vyhýbáme, seč nám síly stačí. Čas od času se ale přece jen, nic netuše, ocitneme na něčem, co silně připomíná „předváděčku“ pro nebohé zmanipulované důchodce, kteří si pak domů odvážejí rušičky geopatogenních zón a jiné užitečné věci. To bereme nohy na ramena. Na druhou stranu, reklamy v rámci reklamního bloku, tedy v čestně přiznaném čase, ale umíme pěkné.

Barbora Žáková