Všechno začalo v polovině září, kdy se objevily plakáty s šesti lahvemi burčáku a nápisem: „Okoštujte živou kulturu.“ Každá symbolizovala jednu novinku - dojemný příběh Oskar a růžová paní, drama Kalibův zločin, muzikál Kdyby tisíc klarinetů, komedie Jak důležité je míti Filipa i světová klasika Višňový sad a klasika česká Válka s mloky.

Měsíc nato herci pokřtili šestici prvotřídních vín. „Diváci se do divadla za předplatným jen hrnuli. Myslím, že pochopili, že se snažíme pro ně vymýšlet pořád něco nového,“ domnívá se ředitel divadla Igor Stránský, jenž v následujícím roce připraví dvě atraktivní hry muzikál Kdyby tisíc klarinetů a komedii jak důležité je míti Filipa:

A jaké je předvánoční finále originální kampaně? „V uplynulých týdnech jsme pokřtili šestici vynikajících vín a protože jsou to vína určená hlavně předplatitelům, máme je pro ně připravená,“ říká ředitel a vysvětluje, že na každého předplatitele čeká při prvním představení v příštím roce uvítací sklenička s vínem a zároveň i sleva ve vinotéce Hruška. „I to je jeden z našich dárků novým i stávajícím předplatitelům,“ dodává. Stránský. (kaj)