Divadelníkům roční kampaň přinesla několik prvenství včetně rekordního počtu předplatitelů. „Diváci si uvědomují, že bez předplatného některé naše tituly uvidí těžko, protože zájem o ně je opravdu mimořádný,“ hodnotí vysoké číslo herec a mluvčí divadla Josef Kubáník a vypočítává ty nejatraktivnější – Rychlé šípy, Donaha!, Sugar, 1+2=6, Divá Bára, Villon F. a další. „Když uvážíme, že Hradiště, kde divadlo působí, má necelých 30 000 obyvatel, je to, troufnu si tvrdit, další rekord. Byly by to sice naivní a vůči přespolním divákům nespravedlivé počty, ale znamenalo by to, že každý obyvatel Uherského Hradiště byl letos dvakrát na představení ve Slováckém divadle. Nevím, jestli bychom někde našli podobný fenomén,“ zamýšlí se Kubáník.

Poté, co jubilejní divák převezme z rukou ředitele divadla Igora Stránského dárky, bude kampaň oficiálně ukončena. V těchto dnech se už ale rodí další. Experti na marketing potvrzují, že divadlo je na tomto poli mimořádně úspěšné. „Slovácké divadlo má oproti jiným divadlům velkou výhodu. Přesně ví, co chce, umí oslovit nejširší spektrum diváků včetně nejmladší generace a vše dělá vtipně a hravě,“ říká Martin Gazda z Industrial studia, které má na svém kontě několik ocenění za úspěšné mediální projekty. Slovácké divadlo o připravované kampani na předplatné pro příští rok moc prozradit nechce. „V tuto chvíli není důležité, jakým způsobem diváky oslovíme, ale co pro ně připravujeme a co jim za měsíc nabídneme,“ říká Josef Kubáník. Repertoár příštího roku bude přitom velmi atraktivní. Diváci vedle sebe najdou antickou tragédii Medeia, novou českou komedii s prvky černého humoru Mein Faust, ale také muzikál Adéla ještě nevečeřela.