"Potěšil mě článek Pozor na sladké minerálky od Josefa Šlerky. O to víc, že je umístěn na čelní straně Slováckého deníku. Stálé zdůrazňování toho, že jsme na tom a tom stupni žebříčku v obezitě, pití alkoholu, kouření je málo, pokud nepřestaneme být pokrytečtí. Zdražování dotyčných komodit je jen cesta k vyššímu obohacování výrobců alkoholu, tabáku, limonád. Aby se omezila výroba, toho nejsme schopni. Kvůli zisku, který z prodeje plyne.

Osvěta toho, že i pití limonád vede k nežádoucím výsledkům, je více než nutná, byť novináře za tento článek žádný výrobce limonád a možná ani ministr financí nepochválí.

Rozhodně nám všem prospěje i to, že místo článků a obrázků z pojídání knedlíků a pití piva, dostaneme informace o dobrých restauracích a jídelnách, kde majitelé poskytují v tomto smyslu prospěšné služby za přijatelné ceny. I když je reklama zakázána. V negativních akcích je jí více než dost.