„Hledáme nejen zavedené podnikatele, ale také začínající živnostníky a ty, kteří řemeslo provozují jen pro své potěšení ve volném čase," uvedla manažerka značky TBK Hana Machů. Do svých řad přijmou řemeslníky, lidové umělce, výrobce potravin, zemědělce, provozovatele ubytovacích a stravovacích zařízení a všechny, kdo zachovávají tradice, vyrábí tradiční technologií s podílem ruční práce, využívají místních surovin a jejich výrobky a služby jsou kvalitní a šetrné k životnímu prostředí.

Výhodami pro držitele značky má být nejen lepší propagace, ale také pocit sounáležitosti s místem, kde žijeme i jeho větší propagaci na poli turismu. Pomohou tak nejen vlastnímu podnikání, ale i rozvoji svého kraje a k obnově místních tradic.

„V Bílých Karpatech žije mnoho schopných lidí, kteří něco vyrábějí, tvoří či pečou – buď jako přivýdělek, nebo jen jako svůj koníček. Ale ví o nich jen jejich nejbližší okolí a oni sami se potýkají s pramalým odbytem svých výrobků. Značka jim v tomto případě může pomoct," vysvětlila Hana Machů.

Regionální značka TBK je první přeshraniční ochranná značka ve střední Evropě. Jsou jí označovány produkty z Moravy i Slovenska.