Milan Kubica se vyučil jako automechanik, obor ukončil maturitou a o svém dalším směřování měl prý jasno od začátku. „V pátek jsem skončil ve škole a v pondělí už jsem si vyřizoval živnostenský list, takže nezaměstnaný jsem nebyl ani den,“ popisuje začátky.

Nejprve si pořídil menší dílnu a věnoval se opravám automobilů. Dovážel také ojetiny ze zahraničí. Při práci si ještě stačil udělat manažerský kurz. Když před třemi lety převzal nepříliš známý vsetínský autobazar, jenž vzápětí přejmenoval na Mildacar, měl za sebou už cenné zkušenosti. „Pokládám za výhodu, že jsem si vším prošel od začátku, a to včetně poměrně náročné fyzické práce. Mnoho mladých manažerů dnes přichází prakticky k hotovému, ale nemusí mít například ponětí, co obnáší vzít do ruky metlu a uklidit dílnu,“ zamýšlí se Kubica.

Zákazníci se podle něj ve svých nárocích za posledních několik let výrazně změnili. „Jsou náročnější na kvalitu dovážených aut a také vyžadují více služeb, na což se snažíme reagovat,“ tvrdí majitel firmy.

V praxi Kubica prosazuje heslo: Důležité je mít vše, co zákazník žádá, pod jednou střechou. „Nabízíme poradenství, servis, odtahovou službu, jsme smluvním partnerem několika pojišťoven, ale provozujeme například také taxislužbu,“ vyjmenoval podnikatel s tím, že práce mu zabírá většinu času. „Jsem rád, když si ušetřím čas na čtyřletého synka. Jednou za čas si s kamarády ještě zajdu zahrát fotbal, víc toho už nestíhám, ale nestěžuji si. I když to možná zní jako klišé, práce mě opravdu baví a je zároveň mojí zálibou,“ dodal na závěr Milan Kubica.