Informovala o tom ředitel pivovaru Miroslav Harašta. Rozhodl se proto spustit e-shop s rozvozem zdarma ke dveřím pro zákazníky do 25 km od pivovaru. Dalším krokem bude zajištění dodávek piva i ke vzdálenějším zákazníkům.

„V současné době nedokáži odhadnout celkový dopad onemocnění COVID-19 na náš pivovar, čím jsme si jistí je to, že pivní trh, tak jak jsme jej znali a užívali si jej do března 2020, se už nevrátí. Očekávám zásadní posílení vlastních prodejních kanálů pivovarů, snížení počtu gastronomických provozoven a posílení podílu domácí konzumace. Je dost pravděpodobné, že tuto zkoušku virem neustojí i některé pivovary. Já osobně jsem optimista a věřím, že vše zle je k něčemu dobré a každá krize má svůj konec a každý konec je začátkem něčeho nového,“ uvedl Miroslav Harašta, ředitel Jarošovského pivovaru.

V roce 2019 činil výstav Jarošovského pivovaru 4.700 hektolitrů s osmi zaměstnanci. Pro letošní rok tam měli v plánu objemově růst na 5.500 hektolitrů. Počet zaměstnanců měl dosáhnout jedenácti. S každým dnem trvání preventivních opatření se tento cíl vzdaluje.