S druhým místem se tak jednoznačně zařadily mezi nejlepší inovátorské společnosti Česka.

Podle ředitele Moravia Cans spočívá výhoda firmy, jež se zabývá výrobou aerosolových nádob, ve způsobu, jak dokáží pracovat s myšlenkou. „Čerpáme nápady z nejrůznějších oblastí a následně je dokážeme zrealizovat. Nezůstaneme u myšlenky, my ji přeměníme v reálný produkt," uvedl Filip Plevač. Vzhledem k úspěšnosti firmy v podobných projektech vysoké umístění podle svých slov očekával.

Česká společnost SKD Bojkovice, která s druhým místem uspěla v kategorii střední a malé podniky, se zabývá vývojem dílů pro automobilky, jejich sériovou výrobou a také výrobou nástrojů pro tyto díly. V této soutěži uspěla již před 2 lety, kdy obsadila třetí místo. „Domníváme se, že cesta k obchodnímu úspěchu vede přes inovace. Naše motto, se kterým podnikáme a se kterým jsme šli do soutěže, zní, že konkurenční výhodou SKD Bojkovice není úspora nákladů, ale inovace. Důkazem naší správné cesty je toto ocenění, jehož opakované obhájení bylo tento rok obzvláště těžké," vyjádřil se ředitel SKD Bojkovice Petr Kuchař.

Dvě firmy z Bojkovic uspěly v celorepublikové konkurenci.

Dvě firmy z Bojkovic uspěly v celorepublikové konkurenci. Foto: archiv A.T. Kearney