Přestože během závodu vládlo nevlídné počasí a po trati se valily potoky vody, tento stav osmnáctiletému Bujáčkovi zjevně vyhovoval. „Je to pro nás velký úspěch, navíc v tak těžkých podmínkách,“ radoval se uherskobrodský jezdec. „Oslava ale zatím žádná nebyla. Teď na to není čas, na dveře už klepe barumka.“

Do prachatického sprintu odstartovalo celkem 101 posádek a po první sekci patřilo Bujáčkovi s Palivcem jedenácté místo. Po havárii jejich tradičního rivala Martina Semeráda zároveň s přehledem vedli skupinu juniorů. Ve druhé části podniku se Bujáčkova čtyřkolka Mitsubishi Lancer Evo VII rozjela k ještě lepším časům, které znamenaly posun do první desítky.

„Cílem pro poslední sekci bylo udržet deváté místo před dotírajícím Minaříkem na Škodě Fabia Kit,“ nechal se slyšet jezdec Slováckého deníku, jemuž plán vyšel na více než sto procent. V sedmé rychlostní zkoušce totiž zajel velmi dobrý 5. čas, nejvíce se ale posunul v osmé erzetě, kde byl v hustém dešti dokonce druhý nejrychlejší! „Vyšvihli jsme se na velmi dobrou šestou příčku v absolutním pořadí, a když byla poslední zkouška z důvodu oleje na trati zrušena, bylo tohle naše umístění definitivní,“ usmíval se Martin Bujáček, který za sebou nechal taková jména jako Trněný nebo Drotár s vozy specifikace WRC.

První místo v hodnocení juniorů znamenal zisk plného počtu bodů do juniorského mistrovství a posun na průběžnou třetí příčku šampionátu.