I to je důvod, proč se nepostaví na začátku nové sezony na startovní rampu a zatím bude vyčkávat. Všechny události jsou pro něj v tuto chvíli ještě příliš čerstvé.

Jen pro shrnutí. Nejdříve červencová smrt kamaráda Bohumila Ceplechy na Rally Bohemia, poté tragická Barum Rally, kdy Bujáčkův vůz byl posledním, který místem osudové nehody projel. Černou sérii dokonala mimořádně nešťastná Autogames Rally Show Uherský Brod, jejímž hlavním pořadatelem byl Bujáčkův otec Petr.

„Zatím nemám tolik chuti, abych se do závodního kolotoče znovu vrátil. Přestávka už je sice dlouhá, ruce trochu svrbí, nicméně reálně bych něco podobného zvažoval pouze v případě zajímavé nabídky. Dokud se neobjeví, sám od sebe nebudu v tomto směru žádnou aktivitu vyvíjet. Všechny nešťastné události jsou ještě příliš čerstvé," nechal se slyšet Bujáček.

Po přechodnou dobu ovšem hodlá alespoň na dálku sledovat, jakým způsobem se projeví v praxi nová bezpečnostní pravidla přijatá Autoklubem České republiky. „Osobně jsem v tomto ohledu spíše skeptický, protože nehody k rallye prostě patří, mohou se však zmírnit jejich následky. V tomto ohledu se událo mnoho změn a teprve po několika závodech můžeme provést první vyhodnocení," říká 22letý pilot.

Sám se kolem rallye hodlá pohybovat i nadále, i když poněkud v jiné roli. „Například coby traťový špion chci pomáhat dalším jezdcům. Díky tomu zůstanu u závodů a třeba se během roku opravdu něco objeví. Osobně si dokážu představit třeba start na Kopné či na Barumce, nic konkrétnějšího ale v tuto chvíli neplánuji," zopakoval Bujáček.