„Hlavním cílem bylo především bez problémů absolvovat celou soutěž, vyzkoušet spolupráci s novým spolujezdcem a zvykat si na nový vůz, což se také podařilo,“ pochvaloval si v cíli rally Martin Bujáček, kterého za volantem Mitsubishi Lancer Evo 7 premiérově navigoval Zdeněk Hrůza.

Ve třídě N4 se mladý jezdec v první sekci sžíval s velkým autem. Tomu odpovídaly i dosažené časy, které byly na hranici druhé a třetí desítky startovního pole, ve kterém se celkem představilo 121 posádek.

S přibývajícími kilometry Bujáček zrychloval a se svým Lancerem dokonce v jedné rychlostní zkoušce zajel vynikající jedenáctý čas v absolutním pořadí. V tu chvíli se pohyboval na 17. místě v celkovém pořadí a na druhém mezi juniory. V šesté erzetě ovšem začaly technické problémy vozu.

Kvůli nízkému tlaku paliva, který nedovoloval jet na plný výkon vozu, se nakonec posádka Bujáček, Hrůza propadla na konečnou 25. příčku. Mezi juniory skončil Bujáček čtvrtý. „Chtěl bych poděkovat jménem celého týmu a posádky všem partnerům při podpoře na tomto podniku a panu Loveckému a mechanikům za přípravu vozu,“ řekl na závěr Martin Bujáček.

Další zkušenosti bude uherskobrodský jezdec sbírat 20.–21. června na Horácké rally v Třebíči.