Co vlastně čtenáři mohou hodnotit? Zpracování článku, jeho užitečnost, zajímavost, čtivost a další aspekty. „Známkování nám v redakci pomůže lépe poznat přání našich uživatelů. „Je nám jasné, že zpráva o vraždě nebo požáru se nikomu nelíbí svým obsahem, byť je napsána profesionálně a sebelíp. Proto chceme, aby čtenáři hodnotili především kvalitu zpráv,“ doplnil Gallo.

Jde o další vylepšení vedení Deníku a Vltava Labe Media směrem k tomu, co vždy Deník zdobilo. Komunikace se čtenáři. Jednoduchou možnost ohodnotit článek dvěma kroky najdou uživatelé webu Denik.cz na mobilu nebo na počítači hned po rozkliknutí pod jeho titulkem. „Články zároveň u sebe budou mít průměrnou známku od všech, kteří jeho kvalitu dosud hodnotili. Pro redakci to bude užitečný ukazatel, pro čtenáře možnost hodnocení, s nímž nesouhlasí, posunout jinam. Případně podpořit bodování, s nímž souhlasí. Věříme, že kromě užitečnosti tato funkce bude lidi i bavit,“ říká šéfeditor Deníku a denik.cz Tomáš Herman.

Hodnocení článkůHodnocení článkůZdroj: Deník

Deník chce pravidelně hodnocení čtenářů vyhodnocovat a sestavovat žebříčky nejlépe hodnocených článků, které si budete moci jednoduše najít i několik dní po jejich publikaci bez složitého hledání v archivu. „Věříme, že tato novinka opět zpříjemní a prodlouží pobyt uživatelů v rodině webů Denik.cz. A to ať jste čtenáři jednoho z našich regionálních webů, nebo chodíte prioritně na celostátní Denik.cz,“ dodal Roman Gallo.