„Tato informace není pravdivá. Tomáš Zima si, stejně jako jiní prezidentští kandidáti, objednal inzerci v médiích VLM. Tuto inzerci jsme mu za zcela obvyklých podmínek vyfakturovali a objednavatel ji zaplatil. Žádný peněžní dar v rámci jeho kampaně jsme mu nedali a zveřejněné seznamy to uvádějí chybně,“ uvedla Aneta Koudelková, vedoucí firemní komunikace VLM.

Zima to potvrdil s tím, že i tuto slevu kvůli transparentnosti přiznal, aby bylo vše podle něj v pořádku. „Ano, VLM mi žádný peněžní dar neposkytla. Kandidát má povinnost transparentně zveřejnit náklady kampaně. Udělal jsem tak přímo na portále Úřadu pro dohled na hospodařením politických stran a hnutí. Zde jsem vykázal slevu za inzerci v denících VLM dle zaslaných faktur. Jedná se tedy pouze o vykázání fakturace za objednanou a zaplacenou inzerci,“ napsal do redakce Deníku Zima.