Vloni jsem tuto pohotovost musela navštívit a jednání ošetřujícího lékaře a sestry mě dost zaskočilo. Netušila jsem totiž, že jsem na pohotovost dorazila ve špatnou hodinu, a to v neděli v poledne. Předpokládala jsem totiž, asi naivně, že nemocného pacienta musí ošetřit kdykoliv a za každých okolností. Na dveřích budovy byl nápis: Zvoňte, prosím! Když jsem tak učinila a vešla dovnitř, vybafla na mě nepříjemným hlasem sestra něco jako: „Co tu chcete v době oběda?“ Otázka mě zneklidnila, měla jsem chuť pohotovost opustit, ale protože můj stav vyžadoval ošetření, počkala jsem na lékaře. Vyšetření probíhalo ve zrychlené formě, a to s poznámkami, že to oblíbené kuře zase nezvládli sníst najednou. Od té doby jsem pohotovost raději nenavštívila. Teď abych si nechala navíc prozkoumat výpis ze zdravotní pojišťovny, zda jsem se taky nestala obětí podvodných receptů. V dnešní době, aby se člověk bál, když je mu opravdu ouvej, vyhledat lékařskou pomoc. Že by si lékaři pojem asertivita vyložili po svém?
Lucie Hubáčková