Divadelníci získali unikátní ocenění za kampaň Společně do knihy rekordů. Ta slovácké scéně vynesla nejenom zápis do zmíněné knihy, ale také titul Nejoriginálnější rekord Česka.

Všechno se začalo odvíjet předloni na podzim, když herci vyhlásili touhu probojovat se do České nihy rekordů jako činoherní divadlo s největším počtem předplatitelů. Díky osmi tisícům pravidelných diváků to vyšlo. Mimochodem vysoké číslo si divadelníci stále drží a nedokáží s ním otřást ani scény s tvářemi známými z televizní obrazovky včetně pražského Národního divadla.

"Byl jsem uchvácen nejen samotnou skutečností, že Slovácké divadlo má přes 8000 předplatitelů, ale i atmosférou při předávání certifikátu. Bylo to u vás tak trochu jako z jiné planety a všem, kteří mají možnost pobývat na planetě zvané Slovácké divadlo, malinko závidím, byť si umím dobře představit, co je za tím vším práce," nechal se po návštěvě Hradiště slyšet prezident agentury Dobrý den, která knihu rekordů spravuje, Miroslav Marek.

Své nadšení tlumočil v Pelhřimově, kde agentura sídlí a před několika dny přišlo do Slováckého divadla pozvání, aby divadelníci převzali cenu za nejoriginálnější marketingový rekord Česka. "Mám z toho radost," usmívá se autor nápadu, herec Josef Kubáník. "Už jako malý jsem si přál být v něčem nejlepší, v kulturistice to evidetně nevyšlo, a tak došlo na slova babičky, která říkala - na blbosti generál."

Cenu za obrovského nadšení přítomných převzala manažerka divadla Jitka Honsová. "Bylo vidět, jak našemu divadlu v Pelhřimově fandí, celé zaplněné náměstí zhlédlo i náš speciální klip a já jsem byla opravdu hrdá," uzavírá spokojeně manažerka. Na podzim, kdy se začne nabízet předplatné na další rok, divadlo slibuje další kampaň, která tady prý ještě nebyla.