Galerie: Test Citroën C5 Aircross

Auto jsme prověřili také v náročném terénu Jizerských hor Citroën C5 Aircross se hodí i k cestám na chalupu po horších cestách Boční profil prozrazuje styl SUV Přední část působí sebevědomě Uspořádání interiéru se trošku změnilo Vzadu jsou stále tři samostatné sedačky Opěradla lze sklápět Místa je tu dost Kufr v plug-in hybridní verzi je menší Pod dnem je totiž baterie Přesto menší rodině postačí Palubní deska je uhlazená a sedačky mají šmrnc Displej funguje dobře Také místo ukazatelů je displej Volant není úplně kulatý Volič převodovky se zmenšil na nezbytné minimum Kapsy ve dveřích jsou prostorné Líbí se nám také velké výdechy ventilace Sedačky mají dokonce také masážní funkci možnost rychlodobíjení k dispozici není označení hybridní motorizace na blatnících Displej zobrazuje řadu funkcí třeba graf spotřeby je možné tak programovat čas nabíjení Plasty na prahu zdůrazňují charakter SUV Pro příjezd do města je možno "zamknout" elektřinu v baterii Nová grafika zadních světel a také těch předních Auto jezdilo na osmnáctipalcových kolech Pohonná jednotka funguje dobře