Zdroj: Radek Pecák
SMZ S-3D se začal vyrábět v roce 1970
Zdroj: Radek Pecák
Šlo o plechové vozítko s délkou necelé tři metry
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací prvky mělo už z továrny připravené pro různé typy postižení
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor byl vpředu
Zdroj: Radek Pecák
Motor pocházel z motocyklů
Zdroj: Radek Pecák
Tento exemplář v muzeu v Železném Brodě nese stopy intenzivního používání
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavá jsou zapuštěná přední světla
Zdroj: Radek Pecák
Okna se nestahovala, ale posouvala v rámu
Zdroj: Radek Pecák
Detail na ovládací prvky na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Auto se nevyváželo mimo území Sovětského svazu
Zdroj: Radek Pecák
Tovární náčrtek s rozměry
Zdroj: Seaz
Model první generace vozítka pro invalidy
Zdroj: Automodels
Toto je druhá generace
Zdroj: Seaz
A pro srovnání klasický "koženkový" Velorex
Zdroj: Radek Pecák
a modernější vozidlo, které éru značky Velorex uzavřelo
Zdroj: Radek Pecák