Deník region
1/10 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Popis

Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek

Zdroj: Ford Otosan

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Popis

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie

Zdroj: Ford Otosan

Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Popis

Tento díl samozřejmě netřeba představovat

Zdroj: Ford Otosan

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Popis

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly

Zdroj: Ford Otosan

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Popis

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují

Zdroj: Ford Otosan

Zde se veze baterie do elektrického transitu
Popis

Zde se veze baterie do elektrického transitu

Zdroj: Ford Otosan

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Popis

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku

Zdroj: Ford Otosan

Výstupní kontrola je pečlivá
Popis

Výstupní kontrola je pečlivá

Zdroj: Ford Otosan

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace
Popis

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace

Zdroj: Ford Otosan

Doporučujeme vám
Fotbalisté Slovácka B (bílé dresy) v dalším přípravném utkání remizovali s Kvítkovicemi 2:2.

Navštívili jsme: juniorka Slovácka remizovala s Kvítkovicemi, hrál i Levin

Střídající záložník Slovácka Daniel Holzer rozhodl sobotní duel s Českými Budějovicemi. Foto: 1. FC Slovácko

Nebudu lhát. Měl jsem zmrzlé prsty, přiznává žolík Holzer. Dynamo skolil gólem

Dřevěný kostel sv. Prokopa a sv. Barbory (Ruský kostelík) v Kunčicích pod Ondřejníkem.

Dřevěná zajímavost z Kunčic. Takhle vypadá zasněžený kostel hornických patronů

Fotbalisté Slovácka (bílé dresy) vstoupili do jarní části sezony sobotním domácím zápasem s Českými Budějovicemi.

Svědík vysvětluje nasazení Brandnera, chválil žolíky i Hellebranda

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Zde se veze baterie do elektrického transitu
A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Výstupní kontrola je pečlivá
Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace