Nejzajímavější informace zazněly z úst majitele Slovácka Zdeňka Zemka, který prozradil, že klub bude stejně jako v loňské sezoně hospodařit s rozpočtem 80 milionů korun. „I když je to s podivem, jsme mezi ligovými kluby v lepší skupině," řekl Zdeněk Zemek. Kolik z peněz jde na první tým, na mládež či na ženskou složku klubu ale konkretizovat nechtěl.

Nečekaně ovšem odkryl částky, kterými partneři přispívají do rozpočtu. Největším sponzorem je právě zámožný podnikatel, jehož firmy do Slovácka dohromady „sypou" 35 milionů korun. Další tři partneři dávají pět až deset milionů korun, k těm se v nejbližších dnech přidá i SYNOTtip, jenž má svou stávající podporu navýšit na dvojnásobek.

„Budeme moc rádi, když to pomůže ke spokojenosti fanoušků a podpoře akademie. Přáli bychom si, aby klub završil zlatý moravský hattrick," připomněla mluvčí holdingu Synot Magda Pekařová, že Slovácko bude podruhé obhajovat pozici nejlepšího moravského klubu.

Jelikož smlouva, v níž se dolaďují poslední detaily, ještě není podepsána, nechtěla ani jedna ze zúčastněných stran upřesnit částku, kterou sázková kancelář do hradišťského klubu „napumpuje".

Hovoří se však o šesti milionech korun.

Majitel Slovácka, který klub vlastní již devět let, si posteskl, že se dlouhodobě nedaří získat větší množství drobnějších sponzorů. „To nás mrzí. Chtěli bychom, aby se více podíleli na chodu klubu. Podporovat by mohli jak mládež, tak první tým, abychom mohli být silnější a hrát o důstojné umístění. Vloni byly výkony týmu nevyrovnané, hlavně se nám nedařilo na domácím hřišti, což se snad zlepší a umístíme se lépe než devátí," přeje si Zdeněk Zemek.

Modrobílí po letech také mění značku, která je bude oblékat a obouvat. Od Kappy, s níž museli řešit nejeden problém, přechází k firmě Nike, jejíž dresy v lize nosí i Sparta či Jablonec. „Smlouvu jsme podepsali před pár minutami. Zní na čtyři roky, hráči budou mít k dispozici špičkové oblečení," nechal se slyšet Zdeněk Zemek.

Na závěr připojil ještě jedno přání. „Chceme dostat více lidí na fotbal, přesvědčit je, že sto korun není moc, že třeba za kulturní akce se platí daleko více peněz. Rádi bychom zažili to, že bude téměř vyprodaný stadion, parádní atmosféra a lidi za odměnu dostanou vítězství."

Kolik přispívají?

Firmy Zdeňka Zemka – cca 35 milionů

ACTHERM – cca 6,5 milionu

Iveco – mezi 5 až 10 miliony

SOR – mezi 5 až 10 miliony

SYNOTtip – cca 6 milionů

Město Uherské Hradiště – cca 6 milionů

Zlínský kraj – mezi 2 a 3 miliony

FAČR (STES) – cca 10 milionů

Vstupné – cca 3 miliony