Slušivá sněhové trika fotbalisté Slovácka navlékli už v úterý při oficiálním každoročním předsezonním focení. I když čísla na zádech i jmenovky ještě scházely, ligovým borcům to vůbec nevadilo.

„Dresy jsou hezké, ale žádnou výraznou změnu jsem nezaznamenal,“ usmíval se kapitán Slovácka Vlastimil Daníček.

„Jsem hlavně rád, že zůstala tradiční bílá barva. Je taková pěkná, domácí,“ pochvaluje si zkušený středopolař, který focení považuje spíše za nutnost. „Je to taková formalita,“ ví Daníček.

Zatímco první sada dresů se výrazně nezměnila, Svědíkův tým hlavně při venkovních zápasech občas použije i druhou variantu. Tmavě modrou barvu však poprvé od roku 2004 nahradila světlejší modř.

Obě varianty vedení klubu představilo na úterní tiskové konferenci.

„Jsme potěšení, že můžeme fanouškům ukázat nové dresy. Myslím si, že si to náš klub zaslouží. Chceme nejen oddíl, ale celý region důstojně prezentovat,“ říká ředitel Slovácka Petr Pojezný, který veřejně poděkoval spolužákovi ze školy Marku Čermákovi, šéfovi Puma v České republice.

„Smluvní podmínky s touto sportovní značkou i společností SPORTFOTBAL jsou nejlepší v celé historii klubu. Jde o renomovanou společnost s kvalitním tréninkovým a zápasovým vybavením,“ pochvaluje si Pojezný.