V přeplněném vydýchaném sále vládla místy dusnější atmosféra, sama Bittová si kvůli horku vyžádala otevření vchodových dveří. To se ale pro změnu hrubě nelíbilo návštěvníkům v zadní části sálu, protože je z poslechu rušil hluk vedlejšího baru. Sami pořadatelé u vchodu v těchto chvílích přiznávali, že je situace neřešitelná. „Problém mohli mít lidé, kteří se shlukovali kolem dveří, aniž by se přemístili směrem více k pódiu, kde byl paradoxně volný prostor," okomentovala to mluvčí Letní filmové školy Eva Blažková.

Po Bittové Mír v nočních hodinách zažil pravou slováckou zábavu – zahrála tam cimbálová muzika Hora s hosty. Přestože klub stojí přímo v srdci regionu známém bohatými lidovými tradicemi, šlo na jeho prknech o cimbálovou premiéru.

Folklorní konzervatismus se však v žádném případě nekonal, muzikanty z Uherskohradišťska chvílemi například doplňoval exotický perkusní nástroj cajon. „Experimentování s netradičními žánry a nástroji nám není cizí, protože v Hoře se vlastně nikdo za folkloristu nepovažuje. Každopádně o kombinaci klubu Mír a folkloru ještě uslyšíme," nechal se slyšet kontrabasista Hory Jakub Nožička.

Cimbálovka s primášem Michalem Juráskem filmovkové i domácí publikum bavila do páté hodiny ranní. V pauzách hrál experimentální elektroniku Aleš Brunclík, se kterým část muzikantů Hory spolupracuje na projektu Musica Paradis.