VYBERTE SI REGION

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Výšlapu okolím Břestecké skály. Ilustrační foto

Kam o víkendu? S turisty kolem Břestecké skály nebo na některý z plesů

Martina Frolková ze Střední školy služeb ve Štěpnicích posbírala s extravagantním účesem několik ocenění z Mistrovství středních škol Koruna kreativity. Jako model jí posloužila její kamarádka a spolužačka Renata Navláčilová.
3

Středoškolská kadeřnice Martina Frolková brala ceny v celostátní soutěži

Nejlepší fotografii poslal do Ohlédnutí 2016 Dušan Kimerr

Uherské Hradiště – Více než sto spokojených návštěvníků první výstavy Městských kin v roce 2017 zavítalo v neděli 8. ledna do kina Hvězda. To si letos připomíná 50 let od svého slavnostního otevření v říjnu 1967. Tento historický mezník v dějinách města a kinematografie bude zmiňován po celý rok, první příležitostí bylo otevření už 11. ročníku kolektivní bilanční přehlídky fotografií s podtitulem „neformální slovácké pressfoto".

Bývalé manželce dal nůž ke krku a vyhrožoval, že ji zabije

Slovácko – Děsivý zážitek má za sebou žena z Uherskobrodska. Napadl ji její bývalý manžel, který jí ke krku přiložil kuchyňský nůž a vyhrožoval, že ji zabije. Ženě se naštěstí podařilo uprchnout a přivolat policii, která opilého útočníka vykázala na deset dní ze společného domu.

Policie pátrá po muži z Medlovic

Medlovice – Pátrání po třiapadesátiletém Milanu Jaroschovi z Medlovic vyhlásili uherskohradišťští kriminalisté. „Okresní soud v Uherském Hradišti na něj vydal příkaz k zatčení pro přečin podvod a maření úředního rozhodnutí a vykázání," vysvětlila policejní mluvčí Milena Šabatová.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies