VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vypečená reklama na chlebu přinesla podnikateli úspěch

Region - Reklama je všudypřítomná. Denně na nás působí tisíce reklamních sloganů a obrázků. Firmy se předhánějí v tom, kdo vymyslí zajímavější, vtipnější a účinnější reklamu. Richarda Plasguru napadla hodně zajímavá metoda. Reklamu umístil přímo na chléb. A ke všemu jedlou.

1.5.2013
SDÍLEJ:

Richard PlasguraFoto: DENÍK/repro

„Jsou to vlastně hostie s moderní grafikou, které se zapékají na kůrku chleba. Říkáme tomu "pěkně vypečená reklama", říká autor projektu, který ocenila porota soutěže Podnikavá hlava čtvrtým místem.

Většina reklamních etiket na chlebech v České republice je na chléb samotný. Vtip autorova nápadu spočívá v tom, že na chléb umístí reklamy i na jiné produkty.

„Často nám lidé nerozumí a myslí si, že v rámci našeho projektu propagujeme chleba jako takový, ale jedná se o reklamní kampaně na chlebech. Denně se dostanou do oběhu tisíce kusů. Z regálů cestují až do domu spotřebitelů," vysvětluje podnikatel.

Na chlebu tak najdete třeba reklamu na máslo či jiné potraviny. „Nechceme zacházet do extrémů, pneuservis na chlebu asi nenajdete," usmívá se Richard Plasgura.

A kde se vůbec celý nápad vzal? „Před dvěma lety jsem nastoupil jako obchodní ředitel v jedné pekárně. Tam jsem zavedel jedlou etiketu, abych podpořil prodej. Náš chléb měl vlastní logo v podobě etikety z jedlého papíru. Byl tak první svého druhu nejen v České republice," popisuje začátek celého projektu bývalý student Univerzity Palackého. A výsledky byly okamžité.

„Narostl nám prodej a ohlas ze strany veřejnosti byl velmi pozitivní," vzpomíná Plasgura.

Stejně jako ostatní soutěžící, i Richarda Plasguru posunula soutěž Podnikavá hlava zase o krok dále.

„Podnikavá hlava nás popohnala kupředu. Ale nejde jen o soutěž samotnou. Jde o spolupráci s členy Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého a jejich zkušenosti," vysvětluje mladý podnikavec. Pro ty, kteří váhají se přihlásit, má Richard Plasgura jednoduchý vzkaz.

„Nebát se a jít do toho. Soutěž vás donutí konečně připravit podnikatelský záměr a přenést vaše nápady alespoň na papír, kde mají nějakou váhu. Může to být první krok, jak opravdu začít," uzavírá své působení v soutěži pro začínající podnikatele. (kap)

Autor: Redakce

1.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Na tom jubilejním desátém ročníku jalubského koštu mohli vyznavači ušlechtilých moků ochutnat 608 vzorků vín.
17

Jubilejní desátý ročník koštování vína, opět zdařilá akce

Areál krajské nemocnice T. Bati.
AKTUALIZOVÁNO
10

Kraj odvolal vedení Baťovy nemocnice. Má nového ředitele

VIDEO: Straňanský masopust přilákal poslance, senátory i stovky diváků

Strání – Každý pátek na přelomu února a března, pět dnů před Popeleční středou, začíná největší festival masopustních tradic v České republice FAŠANK ve Strání. Letošní jubilejní třicátý ročník hostil soubor z Belgie, nabídl jarmark tradičních řemesel a představil na dvě stovky tanečníků se svými verzemi mečového tance „Pod šable".

Libor Zlomek: Na Vinařském bále představíme naše tradiční odrůdy, ročník 2016

/ROZHOVOR/ - Už za týden se sejdou milovníci vína na největším bále na Slovácku. V sobotu 4. března se už poosmé uskuteční vinařský ples ve sportovní hale v Hluku, kde jeho návštěvníci budou moct ochutnat loňská vína pořadatelského vinařství Zlomek a Vávra. Kolik práce bylo s přípravami bálu a proč na akci vyrazit, popsal Slováckému deníku jeden z pořadatelů Libor Zlomek.

Michal Tung o EET: Také Vietnamci pořizují pokladny na poslední chvíli

Zavedení elektronické evidence tržeb se od března nevyhnou ani vietnamští obchodníci. Jejich počet se odhaduje na 20 tisíc a jejich tržby podle odhadů mohou mezi maloobchodníky činit až 70 procent. Na konci loňského roku mělo v ČR trvalý pobyt přes 48 tisíc Vietnamců. Na jejich přípravu na zásadní změnu pro způsob obchodování se Deník zeptal vietnamského podnikatele Michala Tunga, který na ni své krajany již několik měsíců připravuje.

Hrdina okamžiku na Bohemce? Slovácký Kone. Vytahoval zapadlý jazyk Berkovce

Uherské Hradiště – Čert vem góly nebo ligové body. To nejdůležitější a rozhodně to nebyla žádná fotbalová paráda se v zápase Slovácka na hřišti pražských Bohemians událo po půlhodině hry.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies